Croatian English French German Italian
NASLOVNA
TVRTKA
PROIZVODI
O ZAČINIMA
RECEPTI
KONTAKT
NOVI PROIZVODI
MLINČIĆI za one koji vole sviježe mljevene začine
GASTRO TEGLE (pet) pakiranje prilagođeno za upotrebu u hotelskim restoranima i pizzerijama
PAŠTICADA –mješavina začina posebno odabranih za pripremanje dalmatinske pašticade.

NADALINA ETNO
DALMATINSKI ZAČIN

 

 
Tvrtka
Tradicija uporabe aromatičnog bilja u mediteranskoj kuhinji obogačena najnovijim saznanjima svjetske gastronomije - ZAčINI NADALINA -


Tvrtka LUXOR se od 1990.godine bavi proizvodnjom, preradom i pakiranjem začina, začinskog bilja, suhog voča i dodataka hrani. Neke od tih proizvoda tvrtka proizvodi sama (vanilin šečer, prašak za pecivo te mješavine začina ) neke otkupljuje od dalmatinskih poljoprivrednika te ih prerađuje (lovorov list
ružmarin ,kadulju, mljeveni rogač...), a ostale egzotične začine i sušeno voče (kokosovo brašno..) uvozimo iz Indonezije, Malezije i pakiramo u ambalažu koju sami proizvodimo. Od 2002. godine proizvodimo začinske mješavine po vlastitim recepturama prilagođene za upotrebu u domačinstvu, a cijeli asortiman svojih proizvoda pakiramo i u gastro pakiranjima za hotele i restorane.


Sve svoje proizvode prodajemo pod  registriranom i zaštičenom markom  NADALINA.


Nakon višegodišnjeg rada u neadekvatnim iznajmljenim prostorima , 1998. godine odlučili smo se za izgradnju vlastitog proizvodnog pogona sa skladištem i kancelarijama u Solinu pokraj Splita. Konačnom realizacijom projekta, osim izravne koristi zapošljavanjem večeg broja radnika (16) ubrzali smo i  proizvodni proces kupovinom novih strojeva, a samo smo na taj način  mogli zadovoljiti naglo povečanje interesa za svoje proizvode u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Od  2000. godine udio izvoza u ukupnom prometu povečao preko 20%, a otvaranjem tržišta Srbije očekujemo znatan rast. Na domačem su  tržištu naši  vrlo prepoznatljivi proizvodi zastupljeni u svim velikim trgovačkim lancima ( Konzum, Kerum, Tommy, Merkator, Kaufland,  Studenac, Plodine, ...)

Strategija razvoja tvrtke uključuje osim širenja tržišta i organiziranje mreže kooperanata-poljoprivrednika u manje razvijenim krajevima Dalmacije na uzgoju mediteranskog začinskog bilja, čiju bi proizvodnju  tvrtka Luxor otkupljivala i plasirala na tržište pod nazivom - NADALINA ETNO-


2005 godine planiramo izlagati na dva sajma (GAST-SPLIT , ZAGREBAčKI VELESAJAM ) na kojima čemo osim naše standardne linije pakiranih začina     ( cca 100 ) prezentirati nove proizvode- mješavine začina i dodatke jelima, s posebnim naglaskom na DALMATINSKOM ZAčINU .