Tradicija uporabe aromatičnog bilja u mediteranskoj kuhinji obogačena najnovijim saznanjima svjetske gastronomije – ZAčINI NADALINA –
Tvrtka LUXOR se od 1990.godine bavi proizvodnjom, preradom i pakiranjem začina, začinskog bilja, suhog voča i dodataka hrani. Neke od tih proizvoda tvrtka proizvodi sama (vanilin šečer, prašak za pecivo te mješavine začina ) neke otkupljuje od dalmatinskih poljoprivrednika te ih prerađuje (lovorov list
ružmarin ,kadulju, mljeveni rogač…), a ostale egzotične začine i sušeno voče (kokosovo brašno..) uvozimo iz Indonezije, Malezije i pakiramo u ambalažu koju sami proizvodimo. Od 2002. godine proizvodimo začinske mješavine po vlastitim recepturama prilagođene za upotrebu u domačinstvu, a cijeli asortiman svojih proizvoda pakiramo i u gastro pakiranjima za hotele i restorane.
Sve svoje proizvode prodajemo pod registriranom i zaštičenom markom NADALINA.
Nakon višegodišnjeg rada u neadekvatnim iznajmljenim prostorima , 1998. godine odlučili smo se za izgradnju vlastitog proizvodnog pogona sa skladištem i kancelarijama u Solinu pokraj Splita. Konačnom realizacijom projekta, osim izravne koristi zapošljavanjem večeg broja radnika (16) ubrzali smo i proizvodni proces kupovinom novih strojeva, a samo smo na taj način mogli zadovoljiti naglo povečanje interesa za svoje proizvode u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Od 2000. godine udio izvoza u ukupnom prometu povečao preko 20%, a otvaranjem tržišta Srbije očekujemo znatan rast. Na domačem su tržištu naši vrlo prepoznatljivi proizvodi zastupljeni u svim velikim trgovačkim lancima ( Konzum, Kerum, Tommy, Merkator, Kaufland, Studenac, Plodine, …)
Strategija razvoja tvrtke uključuje osim širenja tržišta i organiziranje mreže kooperanata-poljoprivrednika u manje razvijenim krajevima Dalmacije na uzgoju mediteranskog začinskog bilja, čiju bi proizvodnju tvrtka Luxor otkupljivala i plasirala na tržište pod nazivom – NADALINA ETNO-
2005 godine planiramo izlagati na dva sajma (GAST-SPLIT , ZAGREBAčKI VELESAJAM ) na kojima čemo osim naše standardne linije pakiranih začina ( cca 100 ) prezentirati nove proizvode- mješavine začina i dodatke jelima, s posebnim naglaskom na DALMATINSKOM ZAčINU .